بصیرت بسیجی

تحلیل و یادداشت ها یی در خصوص وقایع و جنگ نرم

بصیرت بسیجی

تحلیل و یادداشت ها یی در خصوص وقایع و جنگ نرم

در شرایط کنونی کشور عزیزمان، در فضایی که هر روز فتنه‌ای جدید رخ می‌نماید داشتن چراغی درخشان و بدون زنگار برای پیدا کردن راه درست، ضروری است و چه راهی بهتر و روشن‌تر از خط سیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی (روحی فدا) نمایان نموده‌اند. برای درک صحیح از این راه درخشان به نظر می‌رسد باید دنبال رهنمودهای گهربار و معظم له دربارة بصیرت باشیم.

کمپین مردمی راه قدس از کربلا می گذرد همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است .


به گزارش صدای دریا پویش مردمی “قدس می آییم” همزمان در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

در همین خصوص از وبلاگ نویسان و فعالین عرصه فضای مجازی دعوت می شود از این کمپین در زمینه های ارسال و انتشار عکس نوشته,یادداشت,دلنوشته,کلیپ به شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان”صدای دریا” حمایت کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی