بصیرت بسیجی

تحلیل و یادداشت ها یی در خصوص وقایع و جنگ نرم

بصیرت بسیجی

تحلیل و یادداشت ها یی در خصوص وقایع و جنگ نرم

در شرایط کنونی کشور عزیزمان، در فضایی که هر روز فتنه‌ای جدید رخ می‌نماید داشتن چراغی درخشان و بدون زنگار برای پیدا کردن راه درست، ضروری است و چه راهی بهتر و روشن‌تر از خط سیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی (روحی فدا) نمایان نموده‌اند. برای درک صحیح از این راه درخشان به نظر می‌رسد باید دنبال رهنمودهای گهربار و معظم له دربارة بصیرت باشیم.

تقدیم به همه پدران آسمانی سرزمینم

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ

پدرم چه خوب یاد دارم روزهای با تو بودن را،روزهایی که در کنارت احساس خوشبختی می کردم و به خود می بالیدم که خدا را شکر بهترین پدر دنیا را دارم.

هر سال روز پدر دوست داشتم بهترین هدیه دنیا را برایت بگیرم اما افسوس...

افسوس که امروز دیگر در کنارم نیستی تا مثل هر سال روز پدر را با تو جشن بگیرم.

پدرم سالهاست درد هجران تو روح مرا آزار می دهد و از لحظه ای که ترک دنیا کرده ای وآسمانی شدی دلم بیشتر هوای باتو بودن دارد.

با خود گفتم مگر نمی شود الان که پدر کنارم نیست باز برایش هدیه بگیرم؛تصمیم گرفتم یک هدیه معنوی برای پدرم بگیرم.

می توان یک صفحه قرآن باشد یا روزه مستحبی یا دعا خواند و... ،وثواب آن را هدیه داد به روح تمام پدران آسمانی سرزمینم.

بله در نبود پدر هم می توان جشن روز پدر گرفت امام معنوی تر و بهتر از زمانی که در کنارمان بود چون قرار است بهترین هدیه ای را که می توان برایش بگیریم.

پدرم روزت مبارکت،اگر چه دیگر در کنارم نیستی اما می سپارمت به خدا تا نگهدارت باشد و همان طور که خودت را وقف کردی تا من به اینجا برسم دعا می کنم خداوند بزرگ تو را در بهترین جایگاه بهشتی جای دهد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
مجید ملائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی