بصیرت بسیجی

تحلیل و یادداشت ها یی در خصوص وقایع و جنگ نرم

بصیرت بسیجی

تحلیل و یادداشت ها یی در خصوص وقایع و جنگ نرم

در شرایط کنونی کشور عزیزمان، در فضایی که هر روز فتنه‌ای جدید رخ می‌نماید داشتن چراغی درخشان و بدون زنگار برای پیدا کردن راه درست، ضروری است و چه راهی بهتر و روشن‌تر از خط سیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی (روحی فدا) نمایان نموده‌اند. برای درک صحیح از این راه درخشان به نظر می‌رسد باید دنبال رهنمودهای گهربار و معظم له دربارة بصیرت باشیم.

سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ خبری بزرگ در جهان طنین انداخت:شنوندگان عزیز توجه فرمائید،خونین شهر شهر خون آزاد شد و این بود نتیجه صبر و استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان.

رزمندگان اسلام و فرمانده هان غیور ایران اسلامی  در هشت سال جنگ تحمیلی حزب بعث و دنیای استعمارگر علیه ایران شجاعانه ایستادگی کردند،خون های بسیاری در این راه ریخته شد و زنان و کودکان بسیاری در این هجوم وحشیانه دنیا کشته شدند.

نبردهای بسیاری انجام شد و عملیات های متعددی برای دفاع از خاک میهن صورت گرفت تا اینکه پس ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر جهان زور در روز سوم خردادماه سال شصت و یک درخت ایستادگی و ایثار و استقامت بزرگمردان تاریخ همچون شهید جهان آرا به ثمر نشست و آزاد سازی خرمشهر آب سردی بود بر پیکره دلاور مردان و فرماندهان مقاومت و مردم ایران اسلامی.

حزب بعث در این هجوم ناجوان مردانه با تسلیحات نظامی که بسیاری از کشورهای دنیا در اختیار حزب بعث قرار میدادند و پول های کلانی که عربستان و امارات به صدام میداد و با پشتوانه قوی که داشت اقدام به این حمله ناعادلانه کرد و سرآخر در حالی که به گفته صدام حسین ملعون اگر بغداد و بصره را از دست بدهیم خرمشهر باید در اختیار کامل ما قرار بگیرد با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام آزاد شد تا به جهانیان ثابت شود که هر گاه دست خدا پشت ملتی باشد قطعاً آن ملت پیروز واقعی خواهد بود که این خصوص معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:خرمشهر را خدا آزاد کرد.

اکنون پس از گذشت ۳۳ سال از آن زمان باید تاریخ دوباره تکرار شود و خرمشهر اقتصادی و خرمشهر هسته ای نیز با استقامت و ایستادگی و بصیرت دولت مردان و هوشیاری مردم ایران اسلامی آزاد شود که این آزادی در گرو اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) و با توکل به خداوند صورت خواهد گرفت.

امروز دشمنان اسلام باز هم ناجوان مردانه حمله و هجوم گسترده ای را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند و آن هم حمله اقتصادی است که به قول خودشان با این کار می خواهند اقتصاد ایران را از پای در بیاورند تا راحت تر به مقصودشان برسند،از تحریم کوچکترین کالا گرفته تا تحریم نفتی ایران .

در این مبارزه نیز باز هم ملت عزیز جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله) این تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند و با تلاش،ایستادگی و استقامت خود همراه با توکل به خداوند بزرگ توانستند موفقیت های چشمگیری را در عرصه های بین المللی کسب کنندکه بزرگترین آن دستیابی به صنعت هسته ای بود.

با ناکارآمدی تحریم های اقتصادی غرب و هم پیمانانش که خود را ابر قدرتهای جهان می نامند هجوم خود را شدید تر کردند و نفت ایران را تحریم کردند،با تحریم نفت ایران از سوی این کشورها  خسارت های بسیاری را ابتدا خود این کشورها متحمل شدندتا اینکه عربستان سعودی با افزایش تولیدات نفت خود قیمت آن را تا حد زیادی پایین کشید که این کار موجب صدمات جبران ناپذیری بر پیکره شرکت های نفتی دنیا و ایران زد.

هجوم غرب به اینجا ختم نشد و هر روز تحریم تازه ای علیه ایران تصویب می کردند تا اینکه خبری در رسانه ها پیچید که جهان را تکان داد و آن هم دستیابی ایران به صنعت هسته ای بود.

با این خبر رسانه ها و سردمداران غربی دنبال راه کار برای حل این بحران برآمدند که آن هم نپذیرفتن و وتو کردن جلساتی بود که کشورهای ۱+۵ در خصوص صنعت هسته ای ایران انجام میدادند.

آمریکا برای متوقف کردن ایران از دستیابی به صنعت هسته ای دست به هر کاری میزد از اعمال تحریم گرفته تا تهدید به حمله نظامی و اینکه همه گزینه ها به قول خودشان روی میز است.

آمریکا و هم پیمانانش حتی دانشمندان هسته ای ایران را نیز شناسایی و ترور می کردند تا با این کار شاید روند پیشرفت ایران را کند کنند ولی جوانان ایران اسلامی با استواری و استقامت در برابر هر تهدیدی گوش به فرمان ولی خود حضرت امام خامنه ای(مدظله) موفق شدند غنی سازی سوخت هسته ای را حتی به بیست درصد برسانند که این موفقیت موجب خشمگین شدن بیشتر غرب شد.

آری خرمشهر های دوران ما اینها هستند که برای سربلندی و استوار ماندن خود خون ها دادند،اگر سربازانی پادررکاب امام زمان خود شهید جهان آرا ها داد تا با استقامت در مقابل زور و تهدید خرمشهر را آزاد کنند اکنون هم شهید احمدی روشن ها دادیم تا به اینجا رسیدیم.

خرمشهر زمان ما مشکل نفت نیست که چکار کنیم یا راهی پیدا کنیم کهبرای آن خریدار پیدا کنیم تا زندگی مردم تأمین شود،خرمشهر نفتی ما را باید با استقامت و استواری وتلاش و پادررکاب ولایت بودن فتح کرد نه با مذاکره با کدخدایان که خود خونخوارانی هستند که هر روز یک چهره عوض می کنند.

برای فتح کردن خرمشهر این زمان باید ایستادگی کرد باید بصیرت داشت و گوش به فرمان ولایت بود،چون تنها راه فتح این خرمشهر ها است و غیر آن به ناکجاآباد خواهد بود.

فرماندهان سیاسی ما در این زمان باید مثل سوم خرداد۶۱ با توکل به خدا و صبر، استقامت و ایستادگی و گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری(مدظله)این خرمشهر را نیز فتح کنند  انشاءالله.

نویسنده:مجید ملائی

نظرات  (۳)

آیا از مدل قالب وبلاگتان خسته شده اید؟

آیا طرح ها و نمونه قالب های وب برایتان تکراری و خسته کننده شده اند؟

آیا میخواهید قالب وبلاگتان هم مثل مطالب و محتوای آن جدید و بروز باشد؟

آیا میخواهید یک وبلاگ منحصر بفرد با قالبی اختصاصی داشته باشید؟

آیا تا بحال به فکر تعویض قالب وبلاگتان افتاده اید؟

آیا ...


ما به کمک شما آمده ایم تا با آخرین نمونه های پوسته و قالب وب ، منحصر بفرد باشید.

تنها یکبار با مراجعه به TemplateMonster.Blog مشتری ثابت ما خواهید شد.


با تشکر از حسن انتخاب شما

خرمشهر آزاد شد چون تکیه‌گاه ما خدا بود نه کدخدا
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۴ مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان

با عرض سلام و خداقوت وبلاگ پر محتوایی دارید در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید تا لینک شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی